Aύριο θα αναρτηθεί το πλήρες roadbook έτοιμο για εκτύπωση και τηλέφωνα των κοντρόλ. Επίσης αύριο θα αναρτηθει ο τρόπος εκκίνησης σφραγίσματος κλπ. Να θυμάστε πως υπάρχουν 600 κάρτες που έχουν δοθεί, οπότε θα χρειαστεί υπομονή από όλους....
Εις αύριο...
Ακολουθεί η περιγραφή της διαδρομής από έναν συμποδηλάτη που έκανε μαζί μας το pre-ride και ήταν η πρώτη φορά που έκανε αυτό το brevet.
Εις αύριο...
Ακολουθεί η περιγραφή της διαδρομής από έναν συμποδηλάτη που έκανε μαζί μας το pre-ride και ήταν η πρώτη φορά που έκανε αυτό το brevet.
Brevet Νεμέας
Το ποιο γνωστό μπρεβέ ακόμα και σε έναν που δε πολύ
ασχολείται με ποδηλασία. Άλλοι λένε ότι είναι παιχνιδάκι και άλλοι ρίχνουν κατάρες
σε ένα «Μελετάκι» και μια «Κακιά Σκάλα».
Αφετηρία
Η διαδρομή ξεκινάει από τη παραλία της Ελευσίνας. Πριν όμως
αν κάποιος ξεκινήσει από προαστιακό (Μαγούλα) έχει να διανύσει κάποια (εύκολα)
χλμ ευθείας όποτε θέλει προσοχή στο σχεδιασμό της ώρας (άρα κανένα 15λεπτο θα σπαταληθεί
σε αυτή τη διαδρομή). Από την Ελευσίνα μέχρι τη Μάνδρα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο
ούτε η διαδρομή αλλά ούτε και η δυσκολία. Στη Μάνδρα θέλει προσοχή στη διαδρομή
(βλέπε roadbook) γιατί πραγματικά
η πόλη είναι λαβύρινθος: ένα λάθος στενό και οδηγεί...στο πουθενά ενώ και οι κάτοικοι
(πόσοι να κυκλοφορούν 8 το πρωί;) από τη μια δεν είναι και πολύ πρόθυμοι ενώ τι
μπορεί κάποιος να τους ερωτήσει; Πως πάνε
Μελετάκι;
Μελετάκι
Μετά τη Μάνδρα η διαδρομή οδηγεί προς ένα δάσος και μια διαδρομή
τελείως απομονωμένη. Σπάνια κυκλοφοράνε οχήματα (μόνο κυνηγοί) οπότε ευκαιρία
να απολαύσει κάποιος το πραγματικά ωραίο τοπίο. Αν και στην αρχή είναι ευθεία όσο
περνάει η ώρα είναι ανηφορική και μάλιστα στα τελευταία μέτρα με σχετικά μεγάλη
κλίση. Υπάρχουν δυο θετικά στοιχεία: η ανηφόρα είναι παρατεταμένη και γενικά με
ήπια κλίση και είναι στην αρχή του μπρεβέ. Στη κορυφή (κλείνει σε δεξιά στροφή)
ακολουθεί μια ατελείωτη κατηφόρα που βγάζει στο παράδρομο της Εθνικής οδού.
Προς Νεμέα
Σε αυτό το σημείο είναι ευκαιρία για γκρουπάρισμα. Η διαδρομή
για πολλές δεκάδες χλμ είναι ευθεία και κατηφορική και το μόνο εμπόδιο είναι -ο
ενδεχόμενος αέρας -τα διερχόμενα οχήματα. Περνάει από γνωστά θέρετρα (Κινέττα
και μετά Αγ. Θεοδώρους) και περίεργα μέρη (διυλιστήρια). Μετά από εκεί έχει μια
μικρή απότομη ανηφόρα αλλά ακολουθεί ο Ισθμός οπού προσφέρεται για διάλειμμα. Αμέσως
μετά τον ισθμό θέλει πάλι προσοχή στη κατεύθυνση (όχι προς Κόρινθο, Όχι προς Πάτρα).
Μετά από λίγα χλμ ακολουθεί το χωριό Χιλιομόδι και ο γνωστός για τα εδέσματα Φούρνος
(κλασσική στάση). Μετά τη κατανάλωση εδεσμάτων & ανεφοδιασμό ακολουθεί μια από
τις πραγματικές ανηφόρες (Αγ Βασίλειος->Νεμέα) του μπρεβέ όπου τα χλμ από 80
ως 100 ίσως μοιάζουν ατελείωτα. Αυτό κάνει όχι μόνο αναγκαία τη στάση στο Φούρνο
αλλά και τη σωστή κατανομή δυνάμεων.
Αρχίζει η Επιστροφή
Φτάνοντας στην αρχαία Νεμέα όπου πέρα από τη φύση και τα κρασιά
δε προσφέρει και τίποτα ιδιαίτερο σε έναν ποδηλάτη, θα πρέπει να δοθεί προσοχή σημασία
τόσο στη διαδρομή (προς Βραχάτι) όσο και στη τάφρο (σχάρες) ελάχιστα έξω από το
χωριό. Ακολουθεί μια διασκεδαστική στην αρχή κατηφόρα αλλά μετά αποδεικνύεται πανούργα
μιας και αφενός το οδόστρωμα έχει λακκούβες και χαλίκια ενώ η μόνιμη υγρασία
και γλίτσα ακόμα και με ήλιο δεν είναι αμελητέα, αφετέρου ιδίως μετά από λίγα
χλμ όπου ο ποδηλάτης έχει εφησυχαστεί και χαλαρώσει η κατηφορική διαδρομή έχει
«τυφλές στροφές» και μεγάλες κλίσεις. Μετά το Βραχάτι η διαδρομή προς Κόρινθο
δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο μέχρι τη Κόρινθο (μια κλασσική επαρχιακή οδός) ενώ έχει
και πολλά μαγαζιά, βενζινάδικα κλπ σε περίπτωση ανάγκης. Πάλι είναι αναγκαίο το
γκρουπάρισμα για τους λόγους που αναφέρθηκαν. Στη Κόρινθο επιβάλλεται μια στάση
για ανεφοδιασμό, σχεδιασμό τακτικής (ώρα τερματισμού/ νύχτα) και ίσως η χρήση γιλέκου
και φωτάκια.
Τα τελευταία χλμ του πόνου
Μετά τη κατηφόρα του Ισθμού (η απότομη ανηφόρα στο πήγαινε)
και τα γνωστά θέρετρα θεωρητικά η διαδρομή μιας και περνάει παραλιακά και όχι από
Μάνδρα Μελετάκι είναι ευκολότερη. Στη πράξη ακολουθεί πόνος! Η Κακιά Σκάλα αμέσως
μετά τη Κινέττα δε χαρίζεται: Το πάνω κάτω (ανηφόρα κατηφόρα) με 150 χλμ στη πλάτη
και ώρες στη σέλλα αποδυναμώνει. Είναι τραγικό βέβαια να φτάνεις στη πηγή (τερματισμό)
και να μη πίνεις (εγκατάλειψη). Επιπλέον, θέλει τεραστία προσοχή γιατί επιστρέφουν
εκδρομείς ή φορτηγά προς Αθήνα και επειδή στη δεξιά πλευρά του δρόμου υπάρχει είτε
γκρεμός είτε θάλασσα. Το καλό είναι ότι το οδόστρωμα είναι πολύ καλό. Ακολουθεί
ευθεία και πέρασμα από Ν. Πέραμο και Νεράκι για να ακολουθήσει ο Λουτρόπυργος. Κάπου
εκεί το κοντέρ ίσως δείξει 200 χλμ αλλά όχι μόνο δε τελειώνει το μπρεβέ αλλά ακολουθεί
και ανηφόρα! Μπορεί το ναυάγιο που φαίνεται στα δεξιά να είναι εντυπωσιακό αλλά
η κλίση της ανηφόρας και ο στενός δρόμος σε συνδυασμό με τα οχήματα θέλει ιδιαίτερη
προσοχή. Από εκεί και πέρα πριν το τερματισμό αξιοσημείωτα είναι τα αδέσποτα σκυλιά
με άκρως περίεργες διαθέσεις (θα ορμήξει ή θέλει παιχνίδια;) και η κατευθύνσεις
του μπρεβέ που οδηγούν στο Λιμανάκι της Ελευσίνας και όχι του δρόμου που οδηγούν
προς....Αθήνα.
Με λίγα λόγια
+Πολλά σημεία διαφυγής (Προαστιακός/ ΚΤΕΛ)
+ελάχιστα απομονωμένα σημεία
+ήπιες κλίσεις
+κατά κανόνα πολλές συμμετοχές
-Τη νύχτα θέλει απίστευτη προσοχή η επιστροφή
-Διαβάσεις τρένου (με εξαιρέσεις 1-2, όλες θέλουν προσοχή)
-Οι ανηφόρες προς το τέλος
Κωστής Ξηρογιαννης (vamvakoolas)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΡΟΣΟΧΗ!
To blog είναι ενημερωτικό σχετικά με τον προγραμματισμό των διοργανώσεων brevets και δεν είναι χώρος διαλόγου τύπου forum.
Για πληροφορίες για κάποιο συγκεκριμένο brevet επικοινωνήστε με τον αντίστοιχο υπεύθυνο μέσω email. Το τηλέφωνο είναι ΜΟΝΟ για περιπτώσεις ανάγκης και δήλωσης συμμετοχής και ΜΟΝΟ λογικές ώρες
Ως εκ τούτου τα σχόλια δεν θα απαντώνται, και πιθανόν να μην δημοσιεύονται, αλλά τα λαμβάνουμε υπόψιν.
Εφόσον υπάρχει κάποια απορία σε σχόλια που δεν απαντάται σε άλλο σημείο του blog θα γίνει ανάλογη απάντηση/ανάρτηση ή θα δοθεί απάντηση με email.
Για σχόλια σχετικά με το blog: love_ektoras@yahoo.com